maanantai 13. toukokuuta 2013

Blogisynttärit!

Café Voltaire -blogi täytti eilen 2 vuotta. Onnea meille! Ja kiitos paljon kaikille teille, jotka olette käyneet blogissa yli 34 400 kertaa.

Erityisesti meitä ilahduttaa se, että blogiin kirjoittavien kirjallisuusihmisten määrä on kasvanut ja tekstien laatu on ollut huippua. Mahtavaa. Blogiin voi edelleen lähettää tekstejä minulle, blogiemäntä Päivi Brinkille osoitteeseen paivi.brink@gmail.com. Hyvä pituus on 1-2 liuskaa. Minusta tuli noin viikko sitten pienen tytön äiti ja olen äitiyslomalla, mutta luen sähköpostiani edelleen muutaman kerran viikossa.

Tervetuloa keskustelemaan blogiimme!

1 kommentti:

  1. Päivi-kulta, onnea vielä tätäkin kautta! Ihanaa, että jaksat bloggailla myös äitiyslomalla. Harmi, että uudet työhaasteet ovat vieneet viime aikoina kaiken aikani, mutta olen kovasti hengessä mukana ja yritän taas aktivoitua jossain välissä täälläkin.

    Minä myös olen kovin iloinen siitä, että olemme saaneet koko ajan uusia kirjoittajia ja lukijoita. Malja blogillemme ja keväälle!

    VastaaPoista